Tuesday 15 March 2011

Cinta Dalam Hati. (T.T)

i really do love you cause you are one and only!
mungkin ini memang jalan takdirku 
mengagumi tanpa di cintai 
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia 
dalam hidupmu, dalam hidupmu 


telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku 



ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya                                
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja                                        

5 comments:

  1. nih kopipes ke ape?haha..
    asal jiwang plak membe aku sorang nih..
    haiya..come on!kate cinta islamik kan?ngee..
    lek2 je,,but,,lagu ni pon beri makne yg mendalam tuk aku kot!huhu

    ReplyDelete
  2. aku sayang bigbear!!! arrrggghh. T.T

    ReplyDelete
  3. aku pon sayang 'dia'!
    lau ade jodoh,tidak ke manalah=)

    ReplyDelete
  4. kau betol..kalo jodoh x kemana..tp cmne aku nk idop kalo aku xdew bigbear!! duhh!

    ReplyDelete
  5. mcm bigbear sorang je yg ade kt dunia nih!
    haiya...

    ReplyDelete